Tuesday, January 5, 2010

azam baru??

0
sudah beberapa hari berlalu tapi aku masih memikirkan azam tahun baru. ada ke?? ehm, ada tapi tak tau la ada berapa ni. tu la, selagi tak 'state'kan selagi tu la kita tak akan pasti. banyak komen positif dan negatif pasal azam yang aku dengar. yang negatif antaranya: tak berguna berazam kalau yang lepas2 pun tak tercapai... dan lagi, tak guna kau canang2 tapi berubahnya tidak.
dan secara positifnya, aku anggap itu semua cabaran dan supaya kita tak terlupa azam kita.
dan dengan itu, nak juga aku canang2kan selain peringatan untuk aku yang mudah lupa ni juga.

DENGAN INI, saya Nurul Atiqah binti Marzuki berazam....
1. akan menjadi seorang yang KOOL dan CONFIDENT
2. akan berusaha bersungguh-sunguh untuk mencapai target 4.00 GPA
3. akan sentiasa berfikiran POSITIF tidak kira dalam apa jua situasi
4. akan berusaha untuk menjadi yang PANTAS dan TUNTAS dalam mencapai target
5. akan berusaha untuk menjadi gadis yang CANTIK serta menjadi kegilaan muda dan mudi
6. akan belajar untuk MEMAHAMI hati orang lain dan belajar MEMUJUK
7. akan BERKERJA KERAS
8. akan BERJIMAT CERMAT
9. akan berusaha menurunkan saiz badan kepada S
10. akan menjadi lebih MATANG dalam apa jua situasi

aku bertekat untuk menjadikan misi ini tercapai dalam masa 3 bulan dari sekarang, yeah!!

No comments:

Popular Posts