Saturday, January 23, 2010

wow hanis zalikha!!

0
Aku baru lepas belek blog Cik Hanis ni. Blog template cuma kelabu tapi dihias cantik dengan gambar2 modeling dan tulisan yang menarik dan tak jemu dibaca plus tips yang berguna. tapi isunya disini bukan hanya pasal blog dia tapi bertapa bertuahnya insan yang bernama Hanis Zaliha ni. Sudah la cantik bergaya, hidup berkerjaya dan berdikari, glamour malahan pandai pula. aduh, such a perfect life she had.

Haha, aku sebenarnya tengah cari tips untuk tampil anggun, cantik, berkeyakinan dan sebagainya la. Dan tak salah aku rasa untuk menjadikan cik Hanis ni seorang idola. Bertuahnya badan, muda2 lagi dah mampu menjana pendapatan sendiri. Aku pun nak famili aku berbangga dengan aku juga dan aku akan berusaha, yeah!!

Jadi Cik Atiqah @ druckuler, you go girl.............!!!!!!!!!!

No comments:

Popular Posts