Friday, January 22, 2010

new shoe

0
*tarik nafas*

Tadi ikut housemate yang nak balik bercuti pergi Melaka Sentral (MC-tak tau la kenapa ejaannya 's'). Kecemasan, kawan kusayang nak pinjam duit untuk ke KL tapi tak ada duit. Bukan sebab dia boros tapi sebab duit dia dipinjam orang. Nak pergi KL pun bukan sebab nak enjoy tapi ada majlis apa entah untuk budak-budak DL. Aku tabik juga kat dia sebab kaki jalan jugak, bercintan-cintun pun ya juga tapi pandai.

Lepas tu, aku memborong di Tesco. tah apa yang dibeli sampai habes RM40 tapi tak ada la nampak sangat pun barang yang aku beli tu. Dan lagi satu, kasut baru... wedges la. tak ada la aku tertekan atau apa tapi beli ja la. nanti-nanti pun aku beli juga, nak pakai kan... selamba kadok ja aku beli, nasib baik ada duit dalam purse. Rasa puas!!!



putih kesukaanku... berharga RM70

okay druckuler, start from now.... berjimat!!!
hahaha

*senyum puas*

No comments:

Popular Posts