Wednesday, February 10, 2010

Al Fatihah

5
Marilah kita sama2 sedekahkan Al Fatihah kepada senior aku masa part one, Nawal Abdul Aziz.
Alkisahnya yang kemalangan di Kedah dan cerita selanjutnya tak pasti. Aku tidaklah rapat sangat dengan arwah serapat aku dan kak Wonder tapi aku turut merasa kesedihan itu. Berita tu sungguh mengejutkan aku dan aku seperti masih belum percaya.
Dia seorang senior yang baik, aku tak akan lupakan memori kami bermain hujan lebat di blok c...
Aku teringat bertapa rapatnya dia dengan kak Fuzan. Gurauan mereka yang comel, pasti kak Fuzan sangat sedih. Aku baca status kak Fuzan dan komen2 dah sedih apatah lagi kak Fuzan.
Teringat juga aku kes part 6 dengan MT blok dan RS.
Aku sebenarnya sangat berharap sebelum ni agar dapat jumpa kak Fuzan dan kak Nawal (rindu gurauan manja mereka) tapi... yang aku pasti, itu tak mungkin berlaku lagi.

'' kak Nawal seorang yang sangat baik.. dan dia sangat pandai... Aku tak percaya yang dia akan meninggalkan kita secepat ini.. Aku harap kak Fuzan akan kuat... semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang yang beriman.."

aku tak tau nak cakap apa lagi... I'm speechless

5 comments:

ZaaRz said...

AL fatihah.... Semoga rohnya ditempatkan disisiNya... amin

nurul_atiqah said...

amen...

Anonymous said...

hlovate tu relatives dia kan? may I know, hlovate tu female or male? ~ hoping. I won't tell anybody else. You can trust me.

nurul_atiqah said...

hlovate tu sper? n how can i tell you without knowing who r you or link to you?

nurul_atiqah said...

hlovate tu sper? n how can i tell you without knowing who r you or link to you?

Popular Posts