Friday, March 13, 2009

trip to port kuantan

0
tuesday, 10 march 2009


i woke up very early even paling lambat diantara my housemate... 5.45 am in the morning... why we woke up so early nie?? coz today we had a trip to port kuantan... kte bas datamg kul 6 am but tha bus arrive at 6.30 am.... our journey very adventures... bus lju sgt meluncur dijln rye... coz kne smpai awal...


agenda pde tghari itu sgt la bosan krne ade breiffing psl bnde y tah pape la... after we had take our lunch and pray, bru la best... ktorng naik kapal.... fuh, i'm very very excited!!


my fren and me atas kapal...


my housemate and me

after that, we go to the east coast mall kat kuantan tu... best coz xramai orng tp xde hiburan la.. klu nk shopping2 ok la... mse nk bli mkn kat kfc, haynee telah menjumpai gengnye lalu mengabdiknny dlm gambo ni...

Font size

tgk la bju n suar diorg ni.. kn sme.. (iklan gigi jgk..)

hehehe... ;)

No comments:

Popular Posts