Thursday, March 12, 2009

back to basic....

0
9 march 2009

aku terpaksa pulang ke pangkal jalan setelah asyik berjalan2 jek keje...
sebelum pulang sempat jugak mengepau kakak2 kesayanganku.. seorang belanje makan kfc, sorang lg plk belanje shopping t_shirt.... bahagia sekali aku..

sungguh membosankan dalam bas hampir muntah aku kerana menyampah. ingin shje aku menyumph seranah.. sempat jua kmi bergurau2 dlm bas itu. haynee y sungguh klakor itu wat aku tersengih shje... perjalanan kmi sungguh lembab kerana ada perayaan hamster dibuat ditengah jalan... maki2 jgk aku di dlm hati, xde tempat lain ke diorng nk wat.. knpe harus diatas jalan ???

sempat jua aku tggkap gambr onish bersama kekasihny y rajen membaca buku walaupun dibawah chye biru.. tp tidak pula aku berani untk pamerkan. mampus aku dikutuk oni nti...

lastly, thanks to onish too coz treat me for the dinner at mc d....

No comments:

Popular Posts