Sunday, August 22, 2010

keranamu cicak

0
Alkisahnya berlaku di lampu isyarat. Terasa ada benda bergerak dalam helmet dekat tempat telinga tu. Terus aku bukak helmet nampak ekor dan kaki cicak. Uih, nasib baik aku pakai tudung, kalau free-free ja dapat ciuman percuma @ kalau masuk dalam telinga aku macam mana. Oleh sebab dia lari masuk balik (lagipun, apalah yang aku boleh buat kat situ) + lampu dah nak hijau tu, aku pun terus pakai balik.
Sepanjang perjalanan aku tak selesa. Drive laju2 sebab kalau berhenti aku rasa (dengar) si cicak tu bergerak-gerak. Dalam hati aku banyak perkara negatif muncul. Mustahil tak kalau aku cakap seekor cicak boleh mnyebabkan kemalangan??

Bedah siasat tak berjaya mengenal pasti punca pemandu ini hilang kawalan (kekeke)...


Cicak punca kematian??
Tu adalah antara tajuk akhbar y terlintas kat fikiran aku la... Ada lagi nak tambah? huhu~

Dan cicak tu ada lagi dalam helmet aku ni...apa aku patut buat untuk keluarkan En Cicak ni???

No comments:

Popular Posts