Thursday, August 12, 2010

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

0
Terasa lama tak berblogging. Ya, sepuluh hari agak lama. Hari Khamis malam Jumaat yang lepas aku bertolak ke Melaka. Perjalanan sungguh panjang dan jauh. Naik bas dari rumah ke Bukit Jalil, sampai pukul 5.00++ pagi. Sangat takut bersendirian (rasa menyesal turun BJ). Bertolak ke Melaka Sentral pukul 7 lebih, hm...ada student KBM yang nak jumpa advisor juga (aku tak tegur sebab tak pasti dia kenal ke tak).
Sampai MC, tunggu Wanja (sambil nikmati roti kegemaran), teman dia ke KBM walaupun sebenarnya destinasi aku adalah Lendu. Lepas tu baru ke Lendu. Pukul 3 lebih baru sampai, nak jumpa advisor kejap sangat. Kemudian ke Alor Gajah, tunggu Kak Mell (aku tumpang rumah dia untuk semalam, Thanks Kak Mell). Masa tunggu tu sempat lak terserempak dak KBM tadi (eh, jumpa advisor kat Lendu gak ke?). Tak sempat nak temu ramah (padahal dok sebelah ja) Kak Mell dah sampai. To cut a long story short, esoknya kami ke JomHeboh dan aku menumpang lagi malam tu, tapi tumpang kereta pulak ke Sungai Petani. I like the journey walaupun sebelum bertolak aku ada cakap, "i dont wanna go to Malacca... I hate problems" tapi, semua perkara telah di mudahkan Allah, Alhamdulillah...
Okay, aku nak cakap yang aku dan Kak Mell bukanlah artis (lalala~)



Ni kat tol utara SP


Seronok sangat tak ada kerja ni, rasa nak pergi Melaka lagi tapi bukan senang nak cuti... huhu
Akhir kata, Selamat Menyambur Ramadhan Al Mubarak semua~ happy fasting

No comments:

Popular Posts