Saturday, May 8, 2010

i need a rest

0
i'm feel so tired lately, this week is the worse week ever (no comment). Tired thinking of money (but its okay now), thinking about my exam (so bad, no preparation), about him..

Aku tak tau kenapa tak ada mood langsung untuk belajar. Mungkin kerinduanku yang teramat. Hai, entahlah...

Andai kata aku menjadi pengulang yang setia, maafkanlah aku kerana tak berusaha sebaiknya. Tapi aku berjanji, masa tu aku akan dapatkan GPA 4.00... Maaf kawan-kawan kalau tak dapat Konvo sama-sama.

Terima Kasih Dayah kerana bagi dorongan, sekarang aku dah rasa okay sikit. Aku pasrah disamping berdoa. semoga semua yang berlaku adalah yang terbaik untuk aku.

About him, thank you coz always make me smile. And for the hugs and kisses (through yahoo messenger, okay)... for every words from you that make me smile... and for everything.

Tomorrow is a Mother's Day, I hope my mom is okay...

" Ya Allah, terima kasih kerana telah kurniakan aku seorang mak yang baik. Aku bersyukur padaMu, Ya Allah... aku berdoa padaMu semoga dia sihat sejahtera dan berbahagia selalu. Semoga apa yang diimpikan ibuku tercapai... aku berdoa padaMu, semoga aku dapat membalas segala jasanya, Ya Allah... berilah aku peluang itu, dan semoga aku tak lupa diri selepas senang...
Ya Allah, Engkau peliharalah ibuku dalam setiap apa jua yang dilakukannya. Amen. "

No comments:

Popular Posts