Monday, May 3, 2010

dunia blogger ku

0
Aku rasa dunia aku lebih kepada Blogger dari facebook rasanya. Di blogger aku lebih boleh banyak melalut dan aku tak kisah pun kalau tak ada komen, terasa juga nak 'privatekan' (ada ke??) blog, jadi aku boleh kepada diari hatiku sendiri dari kongsi dengan orang. Tak apa, mungkin aku akan ada satu blog hantu nanti yang orang tak akan tau siapa pun aku (ala-ala blogger boy camtu).
Walaupun kadang-kadang jarang ada pos baru, tapi kadang-kadang dalam sehari tu ada juga rasa nak buat banyak post sebab cerita saling tak berkaitan (semak je). Sekarang aku terasa nak makan tomyum, entah datang mana tah bau tomyum tu (sebenarnya tak ada pun).... Mungkin inilah yang dinamakan nafsu angin (istilah sendiri). huhuhu...
hah! tetiba rasa nak makan ikan temenung @ ikan kembung gorengan mak aku yang rangup diluar, lembut didalam... sedapnya...


inilah rupa ikan kembong kalau nak tau



ini pulak rupa dia lepas disiang dan dikunyit-kunyitkan




ini plak rupa selepas digoreng kunyitkan (abaikan latar belakang itu)


mak, cik tak sabaq nak balik rumah...

No comments:

Popular Posts