Sunday, June 20, 2010

spoiled my mood lagi

2
Hari ni telah ku tanamkan benih ceria sebelum ke tempat praktikal. Hari berlangsung baik sehinggalah si tikus mondok menunjukkan rupa...

Okay, tipu...

Sehinggalah hampir tiba masa rehat aku ke tandas. Secara kebetulan terserempak dengan senior (ye, senior...) yang terasa ingin menggunakan tandas juga.

Dengan bahasa yang seolah-olah menyalahkan aku, dia berkata...

" Kenapa dengan toilet ni? Awat teruk sangat? "

Aku bertanya kenapa, kalau cebisan2 tisu tu dah lama dah ada (takkan ko baru perasan hari ni atau cuma saja nak menyalahkan aku)

Dengan tak rasa puas hati dia keluar (hampir langgar aku, ces!)

WTH kau senior...hahaha. Adakah selama ini kau tak bermata?

If you can't respect others even they are practical students, dont you think they gonna respect you? I don't think i'm gonna respect you after this, senior... I'm sorry!

2 comments:

♥ aien aziz said...

ko prktkl mane weih?hr ahd pn keje?

nurul_atiqah said...

praktikal kat ksdc ins broker di kedah...mmg la kedah cuti cuti jumaat dan sabtu... :)

Popular Posts