Thursday, June 10, 2010

praktikal oh praktikal

0
Aku tak tahu la betul ke tak perasaan aku sekarang ni. Macam-macam ada tapi yang pasti aku tak suka kehidupan sebagai seorang budak praktikal.

Bukannya apa, aku tak suka perasaan serba salah bila buat silap, perasaan bersalah bila tak ada kerja, perasaan bersalah bila tak dapat membantu bila keadaan kalut-kalut...

Dan paling aku tak suka bila rakan-rakan pejabat memandang menyampah... err, sebenarnya ada lagi 1, perasaan bila budak praktikal menjadi bualan rakan-rakan pejabat.

Macam mana kalau mereka mengutuk kelembapan aku?? Huhu, sedih!!

[+] Atiq, kau perperasaan negatif lagi...

[ -] Aku tak merancang untuk menjadi lembab... maaf...

[+] Sentiasa berfikiran positif dan matang, cuba fokus dan berdikari.... InsyaAllah akan berjaya

[ -] Aku akan cuba....

[+] Bagus....(^,^)


Aku harap mana-mana kampeni yang ambil budak praktikal tu maafkanlah diorang. Diorang tak biasa lagi tu, janganlah pandang jijik..eh, jangan pandang tak suka @ kata lembab. HUHU

No comments:

Popular Posts