Thursday, September 10, 2009

masihkah ada...

0
Hari ini, bermulanya pagi aku dengan rasa geram sedikit. mau taknya, aku dah naik sampai tingkat 6 kot, pastu bleh plak takde sape nak turun naik la lagi satu level, takde jugak. akhirnya, terpaksa laa turun dulu. malu satu pasal orang marah-marah. yang kaki aku kebas naik atas tu satu pulak. ish3... xtau la nk ulas. nak je aku kasitau diorang cerita sebenar. boleh plak sebelah petang kena kutip derma. aku geng ngan bard dan azizul, no worries la.. diorang uruskan. thanks korang.
lagi satu pulak, dalam pada nak berjimat, aku belanja RM13 kot kat bazar n beli roti. what the heaven.
disamping itu jugak, aku rasa Ramadhan aku berlalu dengan sia2 je. aku dah cuti berapa lama, dengan kerisauan dan kekeliruan lagi.. dan aku yang tak berubah dan mengambil peluang Ramadhan ni dengan baik lagi. apa la nak jadi. masihkah ada lagi Ramadhan untuk aku nanti........???

No comments:

Popular Posts